Veelgestelde vragen

Algemeen

Abonnementen

Online Portal

Overige vragen


Algemeen

Wat is TaxiPro Premium?

TaxiPro Premium is het betaalde platform voor professionals werkzaam in en rondom de taxibranche en het contractvervoer. TaxiPro brengt 24/7 nieuws en inspirerende artikelen over ontwikkelingen, innovaties en achtergronden in de sector. Dit is online en Premium artikelen zijn exclusief voor abonnees.

TaxiPro was altijd vrij toegankelijk, waarom is het voor TaxiPro nodig te sluiten voor niet-abonnees?

Sinds de start van TaxiPro hebben we ons ten doel gesteld om de gehele taxibranche op dagelijkse basis te informeren over actualiteiten, achtergronden en ontwikkelingen. De redactie is in de afgelopen jaren uitgebreid met ervaren journalisten om de nieuwsvoorziening nog verder te kunnen verbeteren. Dit doen wij met exclusieve verhalen, reportages, analyses en achtergrondverhalen waarmee wij het nieuws voor de sector duiden. Om de kwaliteitsjournalistiek te blijven verbeteren, vragen wij u om lid te worden van TaxiPro via een abonnement of een bedrijfsabonnement.

Worden alle artikelen achter een betaalmuur geplaatst?

Alleen Premium-artikelen staan achter een betaalmuur. Overige artikelen en partnerverhalen zijn altijd vrij toegankelijk te lezen.


Abonnementen

Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit, heeft u direct toegang.

Wat kan ik allemaal doen met digitale toegang van TaxiPro?

U kunt waar en wanneer u wilt het laatste nieuws op uw smartphone, tablet of desktop lezen. Daarnaast heeft u volledig toegang tot alle artikelen zoals columns, reportages en achtergronden op TaxiPro.nl. Tevens ontvangt u korting op TaxiPro evenementen zoals het Nationaal Congres Contractvervoer.

Hoe werkt de automatische verlenging van het abonnement en hoe wordt dit gefactureerd?

Een abonnement heeft een looptijd van een jaar. Na deze periode wordt het abonnement automatisch verlengd . Het tarief wordt jaarlijks eenmalig geïncasseerd via automatische incasso of op factuur.

Hoe kan ik een (proef)abonnement opzeggen?

Door een e-mail te sturen naar onze klantenservice (klantenservice@promedia.nl) kunt u uw (proef)abonnement opzeggen.

Wat is de opzegtermijn van een proefabonnement?

U kunt het proefabonnement op elke dag van de proefperiode opzeggen. Alle proefabonnementen worden na verstrijken van de proefperiode, behoudens tijdige opzegging, omgezet in een abonnement voor de duur van één jaar.


Online Portal

Ik heb een abonnement voor meerdere personen en ben beheerder van het abonnement. Hoe kan ik een collega een lezerslicentie geven?

In de online portal kunt u gemakkelijk uw abonnement inzien en beheren. U gaat naar de online omgeving en u logt in met uw inloggegevens. Vervolgens klikt u op Gebruikersbeheer, gebruiker toevoegen en vult de persoonlijke gegevens van uw collega in. U selecteert het beschikbare abonnement. Uw collega ontvangt een e-mail (afzender accounts@promedia.nl) om een wachtwoord in te stellen in de online portal. Als uw collega het wachtwoord het aangemaakt, dan kan hij of zij met deze gegevens ook inloggen op TaxiPro.nl. Let op, de activatielink is 24 uur geldig en het kan zijn dat de mail in de spambox terecht komt. Informeer uw collega dat hij of zij het account kan activeren.

Ik kan niet inloggen op TaxiPro.nl of in de online portal. Wat kan ik doen?

U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl. De klantenservice helpt u graag.

Hoe kan ik taal aanpassen van het Engels naar het Nederlands?

Ga naar ‘My settings’ en pas ‘Language’ aan naar Dutch (NL). Klik vervolgens op “Save”.


Overige vragen

Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen of e-mailen?

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice: +31 (0)10 280 1000 of klantenservice@promedia.nl.